TOMASZ PROŚNIAK - O MNIE
Od ponad 10 lat jestem związany z marketingiem terytorialnym oraz promocją miast i regionów. Planuję i koordynuję media w jednostce samorządowej. Od wielu lat współpracuje z mediami regionalnymi i ogólnopolskimi przy kampaniach promocyjnych. Z wykształcenia jestem dziennikarzem i politologiem. Na co dzień fan marketingu sportu, świata mediów, nowych technologii, reklamy i... piwa. .
Zestawienie piwa i marketingu skłoniło mnie do połączenia tych dwóch elementów, stąd pomysł na założenie bloga. Jakie lubię piwa? Te, które poza smakiem i aromatem mają coś więcej. To może być wszystko - chwytliwa nazwa, ładna butelka, ciekawe opakowanie, interesująca etykieta, zgrabny storytelling. Ale także historia. Każde piwo ma swoją przeszłość, każde kryje w sobie powód, dla którego powstało. Dodając do tego reklamę oraz pomysł browaru na dotarcie do konsumenta, otrzymujemy piwnymarketing.pl